Keliavome į Latviją apsikeisti patirtimi ir pasisemti naujų įspūdžių apie socialinį darbą Liepojoje

287538931 3150442475209375 6534813574563647073 n

Šių metų birželio 7-8 d. pakvietėme kolegas iš Klaipėdos socialinių paslaugų centro, Neringos savivaldybės administracijos, KTIC „Agila“, Neringos PSPC bei L. Rėzos kultūros centro keliauti į Latviją apsikeisti patirtimi ir pasisemti naujų įspūdžių apie socialinį darbą Liepojoje (Latvija). Apsilankėme senukų gyvenimo namus ir susipažinome su tuo, kas sukurta projekto „Aktyvūs senjorai“ metu, rūpinantis latvių senjorų patogumais – lauko sporto aikštynu, treniruoklių sale su įranga ir kt.
Socialinėje tarnyboje susitikome su tarnybos direktore Linda Krasovska, kuri pristatė platų Liepojos socialinės pagalbos ir socialinių paslaugų spektrą, atsakė į kolegų klausimus. Kelionę tęsėme į Ventspilį ir Kuldigą, kur mūsų laukė pramoginė-kultūrinė programa: ekskursija traukinuku po Ventspilį, Riežupės smėlio urvai, Kuldigos kriokliai.
Patyriminę mainų kelionę įgyvendino ir finansavo Interreg V-A Latvijos – Lietuvos programos 2014 – 2020 m. projektas LLI-490 „Senjorų socialinė įtrauktis Latvijos ir Lietuvos pasienio regione, gerinant socialinių ir fizinių veiklų galimybes (Aktyvūs senjorai)“.