TAU studentai keliavo į Baltarusiją

42977866 2162694943984138 2784718346455613440 o

Trečiojo amžiaus universiteto studentai pirmąjį rudens sesijos mėnesį užbaigė smagia kelione į Baltarusiją.
O kelionė pas kaimynus pasirinkta neatsitiktinai – švenčiant Lietuvos šimtmetį, keliavome istoriniais Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės didybę menančiais takais, susipažinome su garbinga didikų Radvilų giminės istorija.
Pirmoji aplankyta pilis, įtraukta į UNESCO sąrašą, itin įspūdingi bajorų Radvilų rūmai Nesvyžiuje. Na, o Dievo kūno bažnyčia Nesvyžiuje – garsiausios LDK giminės Radvilų nekropolis, kur amžino pogulio atgulė net 72 žymiosios giminės atstovai. Aplankėme ir Miro, Naugarduko, Krėvos pilis, nusilenkėme garsiausiems lietuviams Mindaugui ir Vytautui, vaikščiojome Adomo Mickevičiaus vaikystės takais. Kelionę, gausiai apipintą Lietuvos didinga praeitimi, papildėme Minsko – miesto didvyrio – istorijomis ir lankytinomis vietomis. Charizmatiškosios gidės Audronės pasakojamos istorijos vedžiojo mus ne tik istoriniais takais, bet ir supažindino su šiuolaikinio Minsko didybe, sumaniai besivystančia ir kasdien gražėjančia kaimynų sostine. Kelionę vainikavo romantiškos istorijos Kauno senamiestyje, kur neskubėdami vaikščiojome nepriklausomos Lietuvos, carinės diktatūros kaustomo miesto, Napoleono numintais takais.
Kelionė iš dalies finansuota iš Neringos savivaldybės socialinių projektų.